Veelgestelde vragen:

Helaas is het niet meer mogelijk om af te halen.
 
 

Huurperiode

Hoe ziet de huurperiode er uit?
 
Voorbeeld: ik wil graag 12 stoelen, 2 klaptafels met tafellinnen en servies huren.
De producten worden bijvoorbeeld op zaterdag om +/- 12.00u bezorgd en op zondag om +/- 10.00u retour opgehaald.
 
Wilt u de producten 2 of meer dagen huren, dan is dit geen probleem.
 
Voorbeeld: ik wil het een en ander huren en ga het op zaterdag en zondag gebruiken.
De producten worden bijvoorbeeld op zaterdag om +/- 12.00u bezorgd en op maandag om +/- 10.00u retour opgehaald.
 
Huurbedrag: Zie snel en eenvoudig wat de kosten voor meerdere huurdagen zijn bij ieder product.

Veelgestelde vragen

Welke huurdatum moet ik invullen?
De dag waarop de producten worden gebruikt.
 
Hoeveel huurdagen moet ik invullen?
Meestal 1 huurdag, omdat u alleen betaald voor de dag waarop u de producten in gebruik heeft. Zie de volgende vraag informatie over meerdere huurdagen.
 
Ik zou de producten graag meerdere dagen willen huren, kan dit?
Als u de producten 2 of meer dagen wilt huren, dan kan dit worden ingevuld tijdens het toevoegen van producten aan het aanvraagfomulier.
 
Wanneer worden de producten bezorgd en opgehaald?
De producten worden bezorgd op de dag waarop ze worden gebruikt en de daaropvolgende dag retour opgehaald, tenzij anders overeengekomen.
 
Worden producten in het weekend bezorgd en opgehaald?
Ja, zaterdag en zondag zijn werkdagen
 
Worden de producten bezorgd en retour opgehaald voor de berekende bezorgkosten?
Ja, de producten worden op de gebruiksdag bezorgd en de daaropvolgende dag retour opgehaald voor de berekende bezorgkosten.
 
Hoeveel producten kan ik laten bezorgen voor de bezorgkosten?
Alles, er is geen limiet.
 
Hoe kan ik betalen?
Met de betaallink in de e-mail (IDeal) vooraf of contant/per pin bij aflevering.
 
Kan ik achteraf betalen?
Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.
 
Is het mogelijk om producten op te halen?
Het is helaas tijdelijk niet mogelijk om producten op te halen.
 
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer uw reservering is bevestigt door ons ontvangt u in de mail ook de tijden dat wij het bij u bezorgen.
 
Ik vind het tijd vak zo groot voor het bezorgen en ophalen van de producten, kan ik een kortere krijgen?
Het tijdsvak is inderdaad vrij groot omdat wij zo economisch mogelijke routes proberen te rijden en er altijd onderweg op onthoud kan ontstaan kunnen wij vooraf geen korter tijdsvak geven. Maar wij kunnen tegen betaling onze route onderbreken en op een bepaalde tijd wel bij u op locatie zijn dit is mogelijk doormiddel van een tijdsafkoop dan bezorgen wij binnen een tijdsvak van 30 minuten. Kosten hiervoor bedragen € 7,50.